150-tal G-Sporters met familie of entourage zouden gebruik maken van HZC bar

Liesbet Wauters
Georges Van de Wouwer
Patrick Hoornaert

Op zondag 11 juni organiseert Sport Vlaanderen de ‘Iedereen Toerist Dag’ organiseren ism de Provincie Vlaamse-Brabant, enkele G-Sport organisaties, de Gemeente Zemst en het Sportimonium. Er zouden die dag een 150-tal G-Sporters met familie of entourage naar hier komen voor een sportieve dag. Sport Vlaanderen wenst ook graag G-zeilen die dag aan te bieden en werken samen met een club van Vilvoorde die één aangepaste boot en begeleiding kan voorzien. Ook zouden we nog 2 caravelles van ons inzetten. Die activiteit zal doorgaan in de namiddag vanaf onze steigers, maar ik wou even checken met jullie of dit geen probleem is aangezien jullie een vriendschappelijk wedstrijd die dag hebben. Het HZC clubhuis is die dag open, zodat de klanten bij ons jullie terecht kunnen voor een drankje.