Praktisch

Europalaan 10, 1981 Hofstade
Bestuursleden Bart Meynendonckx

Wegbeschrijving

Onze club is gelegen in het domein van Sport Vlaanderen te Hofstade. U neemt hiervoor de ingang gelegen langs de Tervuursesteenweg 399. Deze ingang is dezelfde als die van de sportkampen van Sport Vlaanderen.

Verzekering

De VYF (Vlaamse Yachting Federatie) waarbij de Hofstade Zeilclub is aangesloten biedt via Arena een sportverzekering aan ter bescherming van haar aangesloten leden.

Privacyverklaring

Algemeen

Hofstade Zeilclub v.z.w. hecht veel waarde aan je privacy en de bescherming van je persoonsgegevens.

In deze privacyverklaring willen we heldere en transparante informatie geven over hoe wij omgaan met persoonsgegevens. Wij doen er alles aan om je privacy te waarborgen en gaan daarom zorgvuldig om met persoonsgegevens. Hofstade Zeilclub vzw.houdt zich in alle gevallen aan de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (ook gekend als GDPR).

Dit brengt met zich mee dat wij in ieder geval: