De Facebook pagina is een particulier initiatief van enkele zeilvrienden.

Het Bestuur van Hofstade Zeilclub draagt geen enkele verantwoordelijkheid voor de inhoud.

Je kan deze Facebook pagina gebruiken om af te spreken om te zeilen, of om relevante informatie en opinies te brengen met zaken gerelateerd tot onze zeilclub.

Elke inhoud, opinie of antwoord, zijn enkel de opinies of de standpunten van diegene die ze gebracht heeft. Hofstade Zeilclub is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de informatie die door derden wordt gebracht op deze pagina of op andere websites die gerefereerd worden. Links worden niet door de Hofstade Zeilclub ondersteund. Hofstade Zeilclub garandeert niets over de juistheid, de volledigheid of de nuttigheid van de informatie op deze Facebook pagina.

De enige referte voor Hofstade Zeilclub is de informatie die het zelf brengt op zijn eigen website.