♫♫♫….‘T is weer voorbij die Mooie Zomer ♫♫

Beste Clubleden,

Het was een beetje een speciale zomer maar hopelijk hebben jullie allemaal kunnen genieten van wat rust… en ook een leuk streepje kunnen zeilen.

Ze kondigen alvast nog enkel zonnige dagen aan.

In september beginnen wij klassiek aan een nieuw seizoen intern-clubzeilen.

Elke 2e en 4e zondag van september tot in mei leggen we enkele boeien en zeilen we 2 of 3 lussen rond 3 boeien…. meer is het niet.

Laat jullie vooral niet afschrikken,  iedereen -en dan ook echt iedereen-  is meer dan welkom:

Jong en (heel)oud, starters, beginners, gevorderden, recreanten en  wereldkampioenen.

En weet je niet hoe het moet? Dan leggen we je dat graag uit, echt moeilijk is het niet.

Zin om mee toe doen? Enkel in de voormiddag? een hele dag? of enkel in de namiddag? Of enkel in september?

Echt iedereen is welkom.  Deelname is altijd gratis.

Eerste afspraak deze zondag ergens tussen 10u en 11u.

Of gewoon zin om te komen zeilen maar niet om mee te doen? Ook goed !

Verleng je zeilseizoen en we zien je graag op het water dit najaar!

En ja, hoe kan het ook anders, nog een bijkomend coronamaatregeltje meer dat ons werd opgelegd door de gemeente.

Naast alle maatregelen zoals de 1,5m en de handen wassen -die ik voor de goede orde hieronder in de mail meeneem- wordt er ons nu ook gevraagd om een contactlijst bij te houden.

Vanaf zondag hangt er een lijstje naast de ingang.  Per gezin dat onze club bezoekt wordt er gevraagd om ’datum & naam’ te noteren, zodat we je kunnen contacteren… in geval van.

Tot zondag?

Francis De Roeck,