Sinds 8 maart mogen volwassenen terug buiten “trainen” met max. 10 personen

Beste Clubleden,

Sinds 8 maart mogen volwassenen terug buiten “trainen” met max. 10 personen, de trainer inbegrepen.

… en deze zondag is het de 2e zondag van de maand !  Eindelijk kunnen we terug samen starten… om te trainen (max. 10 per groep)

Ik ben er zeker van dat na al die lange maanden (bijna een jaar) vele leden naar dit moment zaten uit te kijken.

All overige  maatregelen blijven zoals voorheen, we herhalen ze nog  even:

WAT MAG:

Individueel zeilen.

Samen zeilen op dezelfde boot met de personen van je bubbel of met je knuffelcontact.

Leden mogen (onder elkaar afspreken om) op hetzelfde moment op het water te zijn, mits respect 1,5m.

WAT  MOET:

De contactlijst binnen invullen (één per bubbel)

Aan wal (en ook tijdens het op- en aftuigen) steeds 1,5m afstand houden.

Aan wal verplicht mondmasker dragen, zelfs al ben je daar met je bubbel.  Gewoon respect tegenover de andere aanwezige leden.

Je handen wassen voor en na elk sanitair bezoek.

Niets aanraken dat niet nodig is of jou niet toebehoort

WAT NIET MAG:

Zeilen op je boot met personen niet uit je bubbel, zelfs met mondmasker  (want 1,5m kan niet worden gegarandeerd)

De kleedkamers en het clublokaal blijven gesloten.

Wedstrijden mogen nog steeds niet worden georganiseerd.

Er mogen geen bezoekers/supporters  komen.

Keep safe and have fun,

Francis De Roeck,