Een fijne zomer !

Beste clubleden,

Het zomerverlof is weer in het land, het zonnetje schijnt meer dan genoeg, …en er is ook een ‘streepje’ wind .

Wij wensen jullie dan ook een heel fijne zomer met veel zeilplezier en waterpret.

De zeilschool draait weer op volle toeren en tijdens de lesweken gonst het er van activiteiten met telkens meer dan 30 kinderen op het water !

Ook deze zomer is er elke woensdagavond clubzeilen.  Soms zijn er veel leden, en soms minder.

Iedereen is welkom, ook al is het enkel voor een babbeltje (en een drankje) .  De club staat open voor alle clubleden.

Toch ook nog enkele praktische zaken :

Het bestuur van Sport Vlaanderen heeft ons gevraagd om vanaf nu ook in de dag steeds de poort bovenaan te sluiten  (in de dag zonder hangslot.)

Beneden mag je ook geen wagens parkeren, enkel uit- en inladen. Daarna moet je terug  boven parkeren.

Met dit goede weer willen we allemaal wel eens een frisse duik in het water nemen.

Dat mag, maar enkel in het vierkant tussen de steigers …en met zwemvest voor kinderen en voor volwassenen.

Sport Vlaanderen laat vanaf dit jaar het zwemmen zonder zwemvest enkel nog toe aan het strand.

Tenslotte: Ik kom regelmatig ’s avonds op de club en ik merk dat de loods of  het lokaal soms slecht zijn afgesloten.

De grote poort moet toe met de 2 hengsels EN de ketting -> de kant om ze naar beneden(!) te trekken

Alle vensters –ook de vestiaires- moeten toe. De 3(!) buitendeuren moeten alle 3 op slot.

Vriendelijke groeten, nog een heel fijne zomer en een prettig verlof !

Francis De Roeck,